Ο Κώστας Σπαρτινός «Στο Κόκκινο» για το Θαλάσσιο Μέτωπο και το τρένο

σπαρτινος

«Είχα ενημερωθεί από τον υπουργό (κ. Δρίτσα) ότι σήμερα θα έχει συνάντηση με τον κ. Δήμαρχο (Κ. Πελετίδη). Θα συζητήσουν για το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης. Η υπόθεση θα μπορούσε να έχει προχωρήσει αρκετά, αν ο Δήμος δεν είχε μια υπερβολική αντίδραση για το θέμα, την προεκλογική περίοδο του Σεπτεμβρίου.

Προσπαθούμε ακόμα να καταλάβουμε τι είναι αυτό που έχει ενοχλήσει τον Δήμαρχο.
Ο Δήμαρχος έχει πει ότι με αυτό τον τρόπο, το ΤΑΙΠΕΔ θα ιδιωτικοποιήσει το θαλάσσιο μέτωπο, ενώ μέσα στη σύμβαση αυτή, ρητά το ΤΑΙΠΕΔ θα υπογράψει,  ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Παρόλα αυτά έχω πει στο Δήμαρχο να κάνει τις προτάσεις από τη δική του πλευρά. Μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει. Ελπίζω ότι σήμερα κάτι θα κάνει», δήλωσε ο κ. Σπαρτινός.

Για να συνεχίσει, «πρέπει να σχεδιάσουμε όλοι μαζί τι θα κάνουμε με αυτή την έκταση, πως θα την αξιοποιήσουμε. Πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός συνολικός για την πόλη, στον οποίο θα γίνεται λόγος και για το κυκλοφοριακό.

Ο σχεδιασμός πρέπει να υπάρχει. Να έχει σχέση με τη ρυμοτομία της πόλης και αν χρειαστεί να τροποποιηθεί μετά.

Η διαδικασία ωστόσο, μπορεί να είναι γρηγορότερη. Καλό είναι να συμφωνήσουμε από κοινού για μια διαδικασία. Αν δεν υπάρξει συμφωνία, αυτό δεν σημαίνει ότι η Κυβέρνηση δεν θα προχωρήσει τις διαδικασίες».

Όσον αφορά την διέλευση του τρένου στην Πάτρα, ο κ. Σπαρτινός είπε μεταξύ άλλων, «νομίζω ότι αργά για την περιφερειακή χάραξη του τρένου. Αυτός ο σχεδιασμός έπρεπε να έχει γίνει μαζί με τον σχεδιασμό της περιφερειακής οδού. Φοβάμαι όμως, ότι πέραν του οικονομικού σκέλους θα υπάρχει και χρονοκαθυστέρηση.

Η δική μας θέση θα οριστικοποιηθεί όταν δούμε τις μελέτες. Θα δούμε και τις εναλλακτικές λύσεις και το κόστος τους και θα κρίνουμε. Ωστόσο το έχω ξαναπεί. Το τρένο μπορεί να φτάσει στην Πάτρα, μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και μετά να δούμε τη διέλευση μέσα στην πόλη. Εμείς βλέπουμε ως καλύτερη λύση την υπογειοποίηση. Αν το κόστος όμως είναι υπερβολικό, θα δούμε κι άλλες λύσεις.
Δε νομίζω ότι ευσταθεί το νούμερο που ανέφερε ο ΟΣΕ ότι η υπογειοποίηση του τρένου κοστίζει 700.000.000 ευρώ, αλλά ούτε και αυτό που λένε κάποιοι άλλοι, ότι κοστίζει 70.000.000.

Καλό είναι να μην πετάμε αυθαίρετα νούμερα και να μην παίζουμε την κολοκυθιά».

Ακούστε: